Bedenktijd/retour

Vanaf de eerste mail die u naar een klantenservice stuurt over uw retourzending wordt deze in behandeling genomen. Door drukte is het niet altijd mogelijk om direct te reageren. Meerdere mails sturen is niet nodig: het wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.
Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn met de ontvangen bestelling, neem dan contact met ons op Pantino streeft ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij van onze leveranciers hebben gekocht. Als u problemen heeft met de verzending of het product neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 8.95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@pantino.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

1. Bij verzegelde producten. Wanner de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten net retourneer baar.
b. die door de ondernemer tot stand zin gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk):
c. die duidelijk persoonlijk van aard zin;
d. die door hun aard net kunnen worden teruggezonden.

Beschadigde producten bij aankomst
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product het ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode, voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel
van het item te zien is. De meet optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen

Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje of een terug betaling. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug. Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact opnemen via

Productiefouten of defecten na gebruik
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat zich a enige tijd een productiefout voordoet. Het moet echt gaan om en gebrek. Met andere woorden: het onderdeel is kapot en het voldoet net meer aan de norm die de fabrikant heeft voorgeschreven. Slijtageonderdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. Onder
slijtageonderdelen vallen onder andere maar niet uitsluitend:
* Aandriifriemen
• ACCU's,
• Remblokjes en -schijven, remvoeringen, remtrommels,
• Kettingen, lampen, pignons, banden en slangen
• Bewegende onderdelen in de breedste zin van het woord


Voor vragen over productiefouten of defecten n gebruik kun je contact opnemen via onze klantenservice.

Levering van verkeerde producten
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er som bestellingen doorheen glippen en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste bestelling op. Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact opnemen via de klantenservice 

Veelgestelde vragen over on retourbeleid
Mocht het nog niet duidelijk zijn dan hebben we hier enkele veel gestelde vragen over ons
retourbeleid opgesomd:
1. Wat is de retourperiode?
Je kunt en product binnen 14 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen.

2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Een volledige terugbetaling al worden uitgegeven aan de oorspronkelijke
betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten net geopend zin geweest. Alle klanten moeten na het retourneren van het pakket contact met ons opnemen en ons voorzien van Track & Trace gegevens, zodat
wij de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de
terugbetaling te verwerken.

3. Moet ik betalen voor min retourzending?
Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden dan u retourzending met een Track & Trace te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen dagvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

4. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen?
Nee, je dient contact met ons op te nemen voordat je een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres anders kan zijn dan het adres war je bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

5. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@pantino.nl Het team
van Pantino werkt even dagen per week. Wij garanderen altijd een reactie
binnen 3-5 werkdagen en helpen je graag verder!

6. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
Voor de snelste oplossing, voeg een foto wij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na
ontvangst van het product contact met on op. Daarna vervalt helaas de retourperiode

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@pantino.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen: info@pantino.nl.

Mail ons voor het retourformulier.

Waarom Pantino.nl?

Bij Pantino.nl geven we om onze klanten en streven we er altijd naar om u de voordeligste aanbiedingen aan te bieden. We zijn er trots op dat we een grote selectie producten kunnen aanbieden in talrijke categorieën, voor alle leeftijden en alle gelegenheden. Bekijk onze dagelijkse aanbiedingen!

Bekijk alle laatste deals >

Wij zijn partner van DHL

In Nederland leveren wij onze producten via DHL. Incl Track & Tracé code.

Wij zijn partner van Bpost

In België leveren wij onze producten via Bpost. Incl Track & Tracé code.

Geniet van de beste deals ;)

Pantino is altijd op zoek naar de nieuwste aanbiedingen en koopjes voor jou. We willen er zeker van zijn dat jij de laatste besparingen krijgt - daarom updaten we onze site altijd met de laatste aanbiedingen!

Bekijk alle laatste deals >

Schrijf je in en ontvang 10% korting

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en krijg 10% korting extra op je bestelling!

Zojuist door jou bekeken